joi, 15 septembrie 2011

Rap and Shit

Si apoi mai e si rap. Sincer, imi place acest gen de muzica. Dar nu stilul 50 Cent, ci mai degraba stilul Eminem.
De ce nu stilul 50 Cent? Pentru ca se concentreaza pe muschii si nivelul de ''gangsta'' din acel rapper. In schimb, la Eminem se simt versurile, parca simti ce vrea sa iti transmita, nu doar o tampenie fara sens gen:
Din punctul meu de vedere o melodie care sustine puternic o tema, o idee e aceasta:
 Rapul e facut pentru a transmite intr-un mod rapid cat de multe sentimente si emotii posibile, prin versuri 'adevarate' (iar aici nu ma refer in sensul manelist, ci la profunzimea versurilor). Ar trebui sa ne bucure prin faptul ca ne putem asimila cu ce ne transmite cantecul nu prin cat de bine arata cine il canta. Sunt rocker infocat, dar nu uit niciodata sa mai ascult cate o melodie rap, dar care sa fie buna. Pot spune ca e al doilea gen de muzica al meu favorit.

Versurile mele favorite din piesa ar fi:

"Sixty thousand people, all jumping out their seat
The curtain closes, they're throwing roses at my feet
I take a bow and thank you all for coming out
They're screaming so loud, I take one last look at the crowd
I glance down, I don't believe what I'm seeing."

deoarece se aseamana cu lumea mea care pare a fi un spectacol, mai vesel mai sobru, dar...un spectacol; al gandurilor, citatelor, ideilor si mai ales sentimentelor.

Pana data viitoare,
~Anscenic~


Postarea urmatoare: necunoscut.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu