joi, 15 septembrie 2011

Facebook and Friends

World Wide Web (www) cunoscut ca si reteaua mondiala de internet a aparut prin anii '90. Nu mult timp de la aparitia acestuia, oamenii si-au dezvoltat un interes pentru socializarea virtuala. Acest interes a crescut, iar pe parcurs s-a ajuns pana la formarea unor siteuri speciale de asa ceva. In scumpa noastra tarisoara, internetul era un 'moft' prin anii 2000-2001 asa ca nu multa lume a ajuns sa guste din 'era' Friendster foarte tare. Totusi pe parcurs ce romanul de rand si-a dat seama ca internetul devine din ce in ce mai cautat, acesta a dat la scurt timp si de MySpace. Dragilor, si in acest moment myspace mi se pare o tampenie. De ce? Pentru ca imediat ce intri pe site la ei se vede clar cel putin 2-3 reclame. Si nu asta e scopul unui site de socializare. Dupa ce a scazut in popularitate MySpace in Romania, neamul nostru a adoptat Hi5. Site-ul asta e pur si simplu cocalar. Orice tip sau tipa amatoare de haine de prost gust si muzica la fel adopta un profil Hi5. Daca nu ma credeti, puneti mana si cautati specimene de genul ca sigur veti afla o tona.
DAR, recent...(de 2-3 ani) o forta superioara l-a inzestrat pe tanarul Zuckerberg sa inventeze Facebook. La inceput recunosc, am fost total impotriva lui (iar acum nu mai stiu de ce); dar am ajuns sa imi placa. Desi exista specimene Hi5 si pe facebook, totusi lumea e mai 'simpla', si se axeaza pe fotografii in sine nu pe cata valuta e prezenta in fotografie.

Ordinea retelelor de socializare de acum ar fi:
1)Facebook.com
2)MySpace.com
3)Linkedin.com
4)Friendster.com
5)Stumbleupon.com

De retinut pe data viitoare este ca fiecare dintre acestea au avantajele lor si dezavantajele lor. Orice alegeti (hi5,friendster, facebook, myspace,etc) nu exagerati cu poze prelucrate excesiv. Until next time, va las cu o melodie care este dedicatie pentru toate fetele de pe aceste siteuri de socializare care adopta o expresie faciala....mai speciala.

Pana data viitoare,
~Anscenic~

Postarea urmatoare: "Rap and Shit".






Un comentariu:

  1. Imi amintesc cand mi-ai dat prima data duckface=)). Ce zile, si cat am mai ras!
    Ai dreptate, suntem total dependenti de net, de facebook[subscriu aici, e un mod bun de"spionare, daca ma intelegi matale:))] si uneori tindem sa exageram.

    RăspundețiȘtergere